Us presentem els circuit de la segona edició de l’Androminíac.
TRAM 1
- Sortida del principi del carrer Raval dels Capellans.
- Es recorrerà el carrer de la Raval dels Capellans fins a la cruïlla amb el Passeig del Convent. És una pendent suau però llarga.
- Es gira cap al Passeig del Convent per posteriorment baixar circumdant la plaça del Portalet. Un punt molt interessant d’observar i de circular.
- Les andròmines baixaran tenint la Plaça del Portalet a mà esquerra i giraran cap al portal de Sant Roc.
- Passant per davant del portal de Sant Roc, repetint des d’aquest punt el tram de l’anterior edició.
- El triple tomb fins al Carrer Sant Roc és un dels punts més atractius d’aquest circuit.
- Arribada a les fonts de les canelles i s’encaminen directe les andròmines cap el Passeig del Gaià per a remuntar-los fins a la Plaça del Portal.
TRAM 2
- Sortida de davant el “Bar la Segarra” en direcció al Carrer del Mig.
- Pas per la plaça Major.
- Enllaç amb el Carrer Quarteres a poca velocitat.
- Baixada fortament pronunciada acabant amb un tomb de dretes per enllaçar el carrer del Fron de Baix.
- S’agafa el Carrer Portal de’n Roca per acabar a la Muralla.
- El tram acaba al Passeig de la Muralla, encarats cap a les fonts de les canelles per tal d’agafar el circuit del remuntador.